Pick Up Nederlands

9 Beiträge in diesem Thema

Empfohlene Beiträge

Hoi allemaal!

Ik weet niet of hier ook nederlandsers actief posten, maar als er iemand is die uit nederland komt mag je hier altijd schrijven. Ik woon momenteel in Groningen (maar kom uitspronkelijk uit Duitsland) om te studeren. Ik heb er helaas nog niet met nederlandse PUAs kennis gemaakt maar hoop dat dit nog wel eens gebeurt.

Hartstikke veel groetjes, LCO

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen
Hoi allemaal!

Ik weet niet of hier ook nederlandsers actief posten, maar als er iemand is die uit nederland komt mag je hier altijd schrijven. Ik woon momenteel in Groningen (maar kom uitspronkelijk uit Duitsland) om te studeren. Ik heb er helaas nog niet met nederlandse PUAs kennis gemaakt maar hoop dat dit nog wel eens gebeurt.

Hartstikke veel groetjes, LCO

Mooi, hoe is ie?

Eigenlijk meen je oorspronkelijk en niet uitspronkelijk, toch? ;) Maar sorry, ik ben ook uit Duitsland en studeer er alleen maar. Ik hoop dat er hier nog andere Nederlandse Pick Up Artists zijn. Dat zou wel leuk zijn... :D

Als je dit artikeltje leest en de reacties hierop (link onderaan), dan kan ik mij echter voorstellen, waarom ze niet geinteresseerd zijn in een eigen PickUp Community Nederland :)

http://www.spunk.nl/index.php?nav=51&i...2=1170685290038

bearbeitet von seppl23

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Hoi,

ik en een vriend wonen sinds sommige maanden in enschede, maar het is nog erg moielijk een game op te bouwen zonder de taal werkelijk te behersen. Waar komen jullie vandaan?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Hoi allemaal!

Ik bedoel natuurlijk oorpsronkelijk, misschien heb ik een beetje veel geblowd als ik dit heb geschrijven. :D

Ik ben zoals jullie ook student in Nederland en woon momenteel in Groningen.

@ Coldair:

Precies, ik heb hetzelfde probleem. Nederlands te begrijpen en ook te praten is geen probleem, maar als je ironie of c&f en dit soort van spullen wilt gebruiken heb je dan toch een probleem mee. Maar goed dat wij hier ook Nederlands kunnen schrijven - zo kan men ook oefenen.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Hoi jongens,

hoe leuk eens Nederlandse woorden in dit forum te horen...ik ben Duits en studeer in Nijmegen..

Komt iemand van jullie misschien uit de beurt???

groetjes

Sioux

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Hi,

I don't understand a word you are writing

but i live near Venlo and would also

like to know if there are any active pua´s?

greetz

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Mitgliedskonto, oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Mitgliedskonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Mitgliedskonto erstellen

Registriere Dich ganz einfach in unserer Community.

Mitgliedskonto registrieren

Anmelden

Du hast bereits ein Mitgliedskonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden

  • Wer ist Online   0 Mitglieder

    Aktuell keine registrierten Mitglieder auf dieser Seite.